
در حال بارگذاری...

1 نظر
درود .ضمن خسته نباشی به دست اندر کاران آواجوان. مگه میشه از آهنگهای شاهین نجفی لذت نبرد .تو هر وضعیت روحی که باشی میتونی برا چند ساعت با گوش دادن به این آهنگ ها از همه چی فاصله گرفت و خود خودت تک و تنها در یک بی زمانی مطلق.....
نظرات
۱ نظر1 نظر
درود .ضمن خسته نباشی به دست اندر کاران آواجوان. مگه میشه از آهنگهای شاهین نجفی لذت نبرد .تو هر وضعیت روحی که باشی میتونی برا چند ساعت با گوش دادن به این آهنگ ها از همه چی فاصله گرفت و خود خودت تک و تنها در یک بی زمانی مطلق.....